Serpil2019 6da uyanıyor devam sütünü veriyorum uyanınca. 7-8 gibi kahvaltı yapıyoruz. Aralarda meyve,yoğurt gibi şeyler yiyor. Uyumadan da sütünü içiyor ve 12 gibi öğle uykusuna yatıyor 3 saat uyuyor genelde. Uyanınca yemeğini yiyor saat başı da meyve,kek,kraker canı ne isterse onu yer genelde boş durmaz. O yüzden onların bir saati yok aç kalmıyor çünkü. Yedi buçuk gibi akşam yemeği yiyor bizimle. Sütünü içip sekiz buçuk gibi uyuyor. Gece de 2 kez süt içiyor uyanıp. Aşırı hareketli bir saniye yerinde sabit durmaz😂 kendini de hep ifade eder istediği şeylere kafa sallayıp tamam ya da evet der istemezse sağa sola sallar kafasını😂 konuşmasına çok az kaldı sanırım. Çok uzun yazmak istemediğim için anlatamıyorum tam olarak. 3 ay önce kilosu 14 boyu da 87 ydi ama şu an nedir bilemiyorum. 16 aylık erkek ❤