Merhaba arkadaşlar oğlumun bir yasina basmasina cok az bir zamn kaldi son 2 gündür aşırı huysuz iştahsız ve devamli kucagimda durmak istiyor normal de asla boyle yapmaz😔acaba 1 yaş sendromu olabilir mi?diye düşündüm tecrübeli anneler yorumlarinizi bekliyorum