Hanımlar bebeğim 1 buçuk aylık . Yüzünde hep kızarıklık be soyulma oluyor egzama denildi krem kullandık biraz gecti. Ama yüzü başı cok kuru . Sizler neler kullanıyorsunuz hangi şampuan krem önerirsiniz. Mustela nemlendirici duydum memnun kalan varmı. Seba med şampuan kullanan varmı . 🤷🏻♀️😇