Selam güzel anneler 🥰 oğlum ay sonu 11 aylık oluyor. Çok hızlı emekliyor :)) Bir yerlere tutunup çok hızlı ayağa kalkıyor ellerini bırakıp ayakta dengede duruyor bazen gel gel diyorum bana bir iki adım atıp hop düşüyor. Ama ben ayağa kaldırmaya çalıştığımda bazen kalkmıyor. Ne zaman yürür çok merak ediyorum 🥰🥰