Ay forumda malatyalı var mı ya ben şok resmen 😂 yalnız takılıyorum sanıyorum abuzef gaffar var giden herkes memnun hiç şikayet duymadım açıkçası fahrikayanda bir yer var ama duyduğuma göre ortaklar anlaşmıyolar asıl işin ehli ayrılıyor yani eski o meşhurluğunu kaybetmiş Aris diye bi şey açılacakmış diğer illerde gidip beğenen çok fakat buradaki yönetici ve çalışanşar önemli ama yinede seneye abuzer beye giderim lazer istiyorum