ipek5151
İyi günler benim 8 aylık oğlum var kan ilacını verdiğim zamanlar çok fazla kabız oluyor normal zamanlarda da kabız zaten ilacı verdiğimde 3 4 güne bi kaka yapar yaparken çok zorlanıyor ilacın üstüne su verdiğim halde ilaç kullanmadığı zamanlarda da kakası katı gibi yaparken zorlanıyor ama ilaç kullandığı zamanlardaki gibi değil kan ilacımız sağlık ocaklarında verilenlerden ne yapabilirim ben ilaç vermiyorum artık