![]https://imgyukle.com/i/C2jpax
https://imgyukle.com/i/C2jDz6
Ya sanırım sinek vs. Ama böcek değil. Çünkü mutlaka küçük sinek falan oluyor. Hergun mutlaka belli yerinde oluyor uyanınca. Kaşınıyor mu acıyor mu acaba? Napılir bilemedim. Aile hekimi sinek ısırığı demişti ama yine de bı sorayım dedim ya ben 🙈🙈 daha öncede sormuştum ama bu kadar çok olması mutlaka hergun ısırması beni gerdi sanırım 🙄😁😁 aklımda bı ton şüphe 🙈🙄