Asel Merhaba sevgili anneler Doğum yapalı 41. Gün oldu dünden beri kahverengi lekelenmelerim başladı bi kere geliyo günde ama biraz faZla geliyo adet olacağımın habercisi mi başına gelen var mı sezeryan oldum bu arada
AzraSare Asel evet ben 39. Günde adet oldum . Büyük ihtimal adet oluyorsunuz :) bende sezeryan olmuştum
BayanYaman AzraSare Asel 4buçuk ay oldu nerdeyse doğum yapalı hala adet olmadım ya internette normal yazıyo ama çok şiştim artık doktora gitsem bişey yaparmı ki 😔
AzraSare BayanYaman bazı anneler olmuyor daha uzun süre olmayanı bile biliyorum ama tabi ki kontrol amaçlı gidin mutlaka
Asel BayanYaman belki söktürücü falan verir bi görünün isterseniz genelde normal diyolar ama yine de tedbirli olmak lazım
AzraSare Asel sekiz ay olmayan bile var bende olmasam diyordum hep bide yazın Doğum yapmıştım agrılaırmda çok oluyor ama malesef oldum hemen😏 hiç sevmiyorum adet olmayı ama oda vücudumuz bir ihtiyacı olsa dert olmasa dert 😊
Asel Cinar_kaya bünyeden bünyeye değişiyo demek çok az geliyo ama geliyo yine de olmuş sayılıyorum sanırım