Bebegim bir haftadır ne doğru dürüst meme emmek istiyor ne de mama. Kucağıma alınca ağlıyor zorlayınca daha çok ağlıyor mama yapıyorum ac kalmasın diye onu da yemiyor sırf ac kalmasın diye biberinin ucunu sıka sıka ağzına boşaltıyorum. Bazen kendisi emmek istiyor veriyorum ama en fazla 10-15 dakika emiyor sonra bırakıyor tekrar emmekten vazgeçiyor.ne yapacagimi şaşırdım daha 2 ay 5 gunluguz