Merhabalar kızlar,
Kızım 8.5 aylık ve 2 gündür çok huysuz gecelerı 10 defa kalkıyor. Normalde 1 kez uyanır emzirir geri uyurdu. Dişleri hala çıkmadı ben buna yormuştum belki ondan huysuzdur dedim ama bu sabah idrarının koktuğunu fark ettim. Acaba enfeksiyon mu oluştu. Ve bu onu bu şekilde rahatsız edip uyandırır mı? Böyle bir durum yasayan var mı acaba?