Cnprtk bu sizin kararınıza ve bebeğinize bağlı ben hiç kendim yedirmedim ona fırsat tanıdım ve kendi başına yapmasına müsaade ettim motor becerileri için de daha geliştirici ve önemli olduğunu düşünüyorum. 16 aylık şu an her şeyi kendi yiyor biz müdahale etmiyoruz. Bebeklerin öğürme refleksi dillerinin üzerindedir araştırabilirsiniz yani bizim gibi boğazlarına kaçınca tepki vermiyorlar dillerinin o noktasına gelince tepki veriyorlar ve genelde kendileri atıyor dışarı. Çok sorun yaşamadım ben ama blw yöntemi kullandım hep siz tedirgin olursanız ve dağınıklık istemem derseniz tabii vermeyin o şekilde. Fileyle verebilirsiniz