Gmzy1 Kuzular gece kaç kere emmeye kalkıyor bebişleriniz kaçta yatıp kaçta uyanıyorlar 4,5 saat ilk gece yatışında derin uyuyor mu sizinde emmeye kaldırıyorum 12 gibi derin uyuyo emmiyo yatırıyorum aç mı kalkıyo uzun saat diye biraz kafaya taktım
MinikEla Gmzy1 Benim kızımda 2 ay 6 günlük doktor kaldırma acıkınca kendi kalkar dedi öylede oluyo 5-6 saat uyuyo sonra kalkınca çok güzel emiyo
BusbusveHashas Gmzy1 gece 9 da emip uyuyorsa neredeyse 1 de ben uyandırıyorum artık bu gece 1.20 geçe uyandırdım emdi altını değiştim yattı, sonra 4 te kalktı , 7 de kalktı
Caglaa Gmzy1 aksam 8-9 gbi uyuyor sonra gece 3.30 -4 gbi kalkiyo emiyo uyuyor sabah 6-7 gbi uyaniyor sonra. Uyandirma bence uyuyorsa sonradan cok pisman olursun çünkü alisiyorlar. İlk kziimda ben kendm uyandiriyodm 3 saatte bir cok kötü alıştı. Bundada biraktim nekdr uyursa uyusun nezmn istiyosa uyaniyo. Doktorlarda zaten bana uyandirmamami söylemişti.
Gmzy1 Ebru-isil BusbusveHashas Nası uyandırıyosun çok derin uyuyo benimki ya emmiyo tekrar yatırıyorum
Gmzy1 Caglaa teşekkür ederim ya doktora sorma fırsatım olmadı daha merak ettim yanlış mu yapıyorum uyandırmamakta diye ama zaten uyanmıyor emzirmeye çalışıyorum 12 gibi ama derin uykuda oluyo tekrar yatırıyorum kendi uyanıyo dediğiniz gibi 3 -4 gibi
Ebru-isil Gmzy1 genelde Kendi uyanıyor ama uyanmıyorsa üzerini çıkarıyorum ya da altını değiştiriyorum.Son çare olarak ayak topuklarını uyarıyorum :)
BusbusveHashas Gmzy1 vallahi 3 saatten önce ben se istersem davul patlatayım asla uyanmıyor o yüzden biraz daha bekliyorum sonra altını açıyorum değiştiriyorum hafif kıpırdanırken memeyi ağzına veriyorum çok iyi emmese de aklım kalmıyor. Sonra uykusu hafifleyince kalkıp güzel emiyor. Biz 50 günlükken enfeksiyon kapıp hastanede yattık bu yüzden sık emzirmek zorunda hissediyorum kendimi .. yoksa en doğrusu uyanmadığı sürece uyandırmamak
esrakyz Benim kızımda bir hafta sonra iki aylık olacak iki gündğr gece ile gündüzü karıştırdı bi öneriniz var mı aynı aylarda ki bebel anneleri olarak
Gmzy1 esrakyz 7 ve 8 arası bebişlere gece olurmuş kriz gibi uykuya geçme ağlamaları oluyo sabredip sallayıp kucakta gezdirip sakinleştirip uykuya Geçmesini sağlıyoruz belki 9 a 10 kadar uğraşıyoruz ama sonunda derin uykuya yatıyo
Esnakdnz esrakyz canım gündüz uyurken aydınlık olsun odası yattığı yer akşam olunca karanlık odada yatır hiç ışık olmasın ni kaç güne alışır doktorum bana öyle demişti yaptım kızım alıştı şimdi odasında karanlıkta uyuyor artık zorlanmıyıruz
Woody Gmzy1 ben uyandırmıyorum kendi uyanmazsa. Gece altını açmayı da bıraktım kalktıgında. Sanırım uykusu bölünmediğinden daha iyi uyuyor ve mutlu kalkıyor.
SinyorinA Bence uyuyorsa uyandirmayin acikinca kendi uyanir ben 2 aylikken öyle yapiyordum hatta uyuyorsa dua edin bence ne guzell benmki hic 4-5 saat derin uyuduğunu bilmem bizde yeni 3aylik olduk