😭😭😭 tiroid ilaci içiyorum 2 senedir ve adet de olmadım cok zor durum bebeğe bakmak uykum var sabiraiz kalıyorum ıslandım terden hem sıcak oluyo atlet çok degisir oldum ne zaman olcm bilmiyorum geçer düzelir mi bilen varmi rabdevu alcaktım dolu haatane endokrin bolum. Gidemedim de tek insan çaresiz kaliyio kızlar