gezentianne merhaba bebeğim 4,5 aylık ben kendi kalkmadan uyandırıp emzirmiyorum bebeğim çok gazlı ve gündüz zaten uyumuyor gece bari dinlensin doktorumuz karaciğerinin depolama yaptığını uyku kalitesini bozmamak için uyandırmamı söyledi ve bunu söylediğinde 2 aylıktı bebeğim 8 saat uyuduğu oldu gaz yüzünden hiç uyumadıgı da