Oglum gece 12 .3 , 4 6 gibk uyandi ama bu atak mahfetti 4.5 aylik 5 dk bir emdi biraz gazi cikardim anca sallıyorum uykulu hissediyorum normwl de emer uyurdu hemen gözlerini acti ..sersem oldum .uykum tam alamadim bende firsat da olmadi. Az uyuuor da oglum geri yqtmak istemek hissi içindeyim. Yanimda ywrdimci olsa😃😭😭 es ise gidecek brn tek uyku olunca sabirsiz oluyor insan sabah hali zor böyle olanlar kimler uyuyunca oglum yatcam heemn valla