Alil aslında süreci pek uzattığı söylenemez zaten öyle bi kanama da değildi sürtünme esnasında olmuş oda o zaman geçmişti zaten ikizlerimin ikisi de sünnet olmuştu kanama olan belki bi gün daha geç iyi olmuştur diğer oğlumdan öyle bi uzama söz konusu değildi yani bardağı bizde koyuyorduk yaklaşık 4 üncü güne kadar koyduk sonrasında çıkardık idrar deysin de daha iyi olsun diye ama bizimkileri fazla hareketli oldukları için dönücez oynuycaz diye bardak falan koymuyorlardı yerinde sürtünmenin öyle olduğunu düşünüyoruz zaten o gece sarıldıktan 2 gün sonra çıkarmıştık sargıyı ama sargı çıkınca daha çabuk iyileşiyo