CemileF covid nedeniyle yardımcımı göndermiştim ben de. Ama artık almaya başladım. O yüzden ev bakımı açısından rahatladım , öz bakımlarımı da hiç aksatmadım doğduğundan beri bebeğim. Babasına veriyorum saçlarımı boyuyorum, (kuaföre gitmeye korkuyorum hala çünkü) diğer gereksinimlerimi hallediyorum. Dış görünüşüme çok önem veriyorum, kendimle ilgilenemezsem psikolojik olarak kötü etkilenirim. Bebeği sling’leyip sporumu yapıyorum. Bebekle yapamayacağım hareketlerimi de ya uyurken ya da yine babasına vererek yapıyorum. Şimdi çeşme’ye geldik artık, her gün koşumu aksatmıyorum. Büyük şehirde zor oluyor her gün koşmak. Ama bunların hiç birini tek başıma asla yapamazdım. En büyük yardımcım eşim. Eşinizden yardım istemelisiniz siz de. Kendinizle ilgilenmek, doğum sonrası toparlanma sürecinize, psikolojinize çok iyi gelicektir.