CemileF ben doğduğundan itibaren fırsat buldukça kitap okumaya çalıştım vurgu ve tonlamalara dikkat ederek, sesim kulağına yer etsin diye sesimi her duyduğunda sakinleşti zaten 😍 suan 3 aylık şimdi kitapları incelemeye de başladık 2-3 haftadır gösterdiğim sayfaları takip de ediyor renkler dikkatini çekıyor. Ayrıca sesli oyuncaklarıyla da oynuyoruz gün gün daha da dikkatini çekiyor hepsi. Ama en en önemlisi kitap okumak. Bu dönemde başlanan bu alışkanlık çocuklarda ilerde daha kalıcı oluyor ayrıca kelime hazneleri de gelişiyor.