_esraaozturkk_ Tazeanne33 😅😅😅hadi bakalım stres yapma ama bn test yaptım negatif görünce rahatlayınca hemen oldum stres yapma 🤗
deryata Tazeanne33 benimde adet öncesinde başım çok ağrır ve her zaman değil ama arada da midem bulanıyor. adet belirtisi olması yüksek. adetiniz gecikirse yine her ihtimale karşı test yaparsınız.
Tazeanne33 deryata Yapicm hemen zaten normalde bende adet belirtisi ayak ve göğüs ağrısı oluyordu ama şuan 4 gün var hiç bir belirti yok