Selenaypolat16_ canım yarın durumunu bı gözlemle. Ateşi var mı kusması var mı halinde bı değişiklik var mı bak. Varsa hastaneye gotur hiç birşey yoksa sık sık emzir belki yarın normal yapar. Bazen nedensiz ishal olabilir. Bazende bı nedeni olur virüs bakteri hastalık gibi Allah korusun birşeyi yoktur endişelenme duruma göre hareket edersin