Merhaba arkadaşlar oğlum 6 aylık şu 1 haftadır huyu o kadar değişti ki sürekli ağlıyor uyumak istemiyor o yüzden bağıra bağıra ağlıyor yani asla böyle değildi çok huzursuz sizde durumlar nasil? Normal bir süreç mı yoksa huy mu değiştiriyor? Atak ayının bitmesine 1 gün var herhangi bir sıkıntısı yok dişleri kasiniyor evet ama her zamankinden fazla değil uykudan agliyarak uyanıyor üzülüyorum bunun üstüne yarın aşısı da var iyice huzursuz olacak😔