Deletedmom846 ayni hastaligi bulunan cok cocuk okudum ama sanki benim yavrumun durumu onlardan daha agir gibi geliyo ve butun umutlarim yikiliyo .. 3 aylık oldu belden aşşagisi tutmuyo ayaklari içe dönük belindeki aciklik dogdugunda 8 santim di kapanmasi 2 ay sürdü başı çok çok buyuk ve beyin yapisi yok denilicek kadar azmiş ayrica BOS sıvısında enfeksiyon var diger cocuklara bulasmasin diye izole etmisler şant da takamıyolar su temiz olmadigi icin … Yani durum bu Allahtan hayirlisi diyorum ama umudum yok denilicek kadar az