Kızlar bebeğim 6 aylık sadece anne sütüyle besleniyor. Vücudumda öyle bir halsizlik oluştu ki bugün akşam bi anda beşiğinden alıp zor emzirdim aynı zamanda midem de çok bulanıyor ve baş ağrım var ayakta duracak kolumu kaldıracak halim yok birde ateş basıyor yüzümü yıkıyorum sürekli. Uyuyup uyanınca geçer dedim ama emzirmeye kalktım şimdi geçmemiş maalesef 🤷🏻♀️ Var mı başına gelen emzikliler?