Seyda17 benimde aynı.bizim bu ay değilde ağustos 20 de 6 aylık aşımız var.bi arkadaşım var ilk kızına ilk 3 ay aşıları yaptırdı fakat her aşı sonrası kız çok kötü oluyordu fenalaşıyordu.arkadaşım ondan sonra ki hiç bi aşıyı yapmadı kızına.şuan kız 2,5 yaşında.bir bebeği daha var benim oğlanla arasında 15 gün var.ona da hiç aşı yaptırmamış biliyor musun.valla hangimiz doğru yapıyoruz bende arafta kaldım.