Heide seni o kadar iyi anlıyorum ki sıkma canını.o gündüz iki üç saat yatıyorsun o sana yeter diyenler bilmiyor mu gece uykusunun gündüz gibi olmadığını.gece uyuyunca insan dingin oluyor bütün gün ama gündüz uyuyunca sersem gibi sanki bi ağırlık varmış gibi, baş ağrısı ,iş yapmak istememe ,sürekli halsizlik oluyor.benim kızımda öyleydi canım.gündüz akşama kadar yatardı gece sabaha kadar ayaktaydık saat tam 7 dedin mi uyurdu ve doğduğu günden beri.ne yazık ki şuan 13 yaşında olmasına rağmen hala da (özellikle tatillerde )sabaha kadar ayakta sabah 9 da yatar gece 12 den önce kalkmaz.10 saat uyku yetmiyor kızıma.şu korona olayları resmen daha da mahvetti kızı.umarım düzelir çok zor çok..kulaklarını tıka dışarıya karşı duyma onları…