22 mayısda doğum yaptım.. ve ilk bebeğim doğumdan önce cok hayalim vardı doğum hikayesi fotograf gibi. Ama pandemiden dolayı herşey yasak yanımda sadece bir kişi kalabildi eşim doğumhaneye alınmadı.. ben doğuma girerken telefpnumu verecektim fotograf video için fakat sancım coktu ve kendimde hiç değildim cok sancım oldu cok acı cektim o halle doğuma girdim eşimde heyecandan olsa gerek vermemiş telefonu onunda aklına gelmemiş ben zaten baygın bi vaziyet.. dolayısı ile ilk doğum anında bir fotografımız veya kızımın ağlama sesi nin bir kaydı bile yok :/