Husnemahir ay niye ki sezeryan oldum bende 15 gün baş ağrısı çektim ama öyle normal zamanda yaşadığımız baş ağrısı değil serumlar ilaçlar hiçbişey fayda etmiyordu en son anestezi yaptıkları yere bu sefer uyusturmadan tekrar iğneyle girip oradaki sıvıyı cektiler kemik acısı berbat bişeymis 😏 benimde gözüm o yüzden bi ikinciye korkuyor