Kızım yedi aylık oldu ben odasını ayırmak istiyorum ama bırakın odayı benimle aynı yatakta yatıyor asla sepet beşiğinde veya ayrı bir yatakta yatmıyor yatarsa yarım saatte bir kalkıyor geceleri. Ben yanında olursam da üç dört kez kalkıyor memeye. Oda ayırmak hatta bunu geçtim kendimden ayırmak nasıl olacak bilmiyorum eğitim vesaire alacak durumum yok kendim halletmeliyim ama nasıl 😞