Baharas abartısız söylüyorum günün 20 saati emzirdiğimi biliyorum belki de daha fazla,ilk zamanlar uyku yoktu sadece memede sakinleşiyordu ,bebeğimin doyma merkezi çalışmıyor diye düşünüyordum sonra sütüm yetmiyor sanıp ilk yirmi gün günde bir iki kez mama da veriyordum ama yine emmek istiyordu sonradan anladımki sadece anne sıcaklığını kokusunu istiyormuş gazı olunca da emmerek rahatlıyorlar onları rahatlatan tek şey anneleri,İlk yirmi gün mama vermiştim sonradan kestim çünkü sütüm yetiyormuş,şimdi 3 ay 9 günlüğüz zamanla normalleşti