Deletedmom313 sütüm var zaten , sadece bebegime yetmiyordu. Sürekli emen bir çocuk olduğu için, durumun dolmasını beklemiyordu. Çocuğum ac kalıyor diye günde 2 öğün mamaya başladık doktor tavsiyesiyle. Ve bu ilacı kullandıktan sonra günlük mama sayısı 1 e düştü. Ayrıca bu bir ilaç değil bitkisel takviye. Ben zararından coo yarari olduguna ınanıyorum. Ayrica burada cocuguna suti yetmeyen eminim bir cok anne vardir onlara fikir amacli yazmak istedim . Zaten kimse kafasına göre birşey kullanmaz,görürler doktorlarlarina sorar ve kullanırlar.