Aymiraaa fatmanur_yakup geçen hafta annem oldu ertesi gün ayakta geziyordu çok hafif ağrıları oldu onun dışında bütün işlerini hallediyordu 1 gün yatılıyor hastanede 3 delik oluyor karnınızda o kdr sizin doktorunuz nasıl yapar bilemiyorum tabi 7 gün sonrada dikişleri alınmıştı ağır kaldırmaması gerekiyor ve çok katı yenmemesi gerekiyor benim bildiğim bu şekilde
Duru_m fatmanur_yakup 3 yıl önce oldum kapalı 4 delik diren yeri ile birlikte uyandığında üzerinde bi ağırlık çökmüş gibi hissediyorsun 2 gece yattım hastanede ayaklanmam 1 hafta 10 günü buldu ilaçlar vs benim biraz ağır geçti her ne kadar kolay deseler de kişiden kişiye değişiyor 10 günlük iznimi 20 ye çıkardım tam anlamıyla toparlamam işe dönmem 20 gün sürdü kayınvalidem geçen yıl oldu onun da toparlanması 1 ay sürdü değişiyor dediğim gibi kolay gibi görünse de ameliyat sonuçta herşey olabilir
Ozden_ozkan26 fatmanur_yakup benım bebeğinde 3 aylık benımde olmam lazım bebde merak edıyorum nasıl gecıcek dıye ama bebegım en azından 6 aylık olsun dıyorum
Kuzucugunannesi fatmanur_yakup ben haziran 3 unde oldum bebegim henuz 2 aylik ve 4 delik oldu 2 ay yumurta yememek gerek ve ilk gun ameliyattan sonra biraz zorlaniosun o kadar 7 inci gün dikişlerin alınıyor benim dr sabah visite geldiğinde buyuk abdestte cikinca katı seyler yiyebilirsn ancak mideni tek seferde doldurma dedi bende k o sekilde yaptim benim agrom oluyor arada cunku 2 ay içerisinde 2 ameliyt oldum sezaryen ve safra kesesi cok geçmiş olsun korkulcak bisy degil ama bunu bil
Muzisyen-anne Ben oldum bir zorluğu yok ya da ben rahattım öyle söyleyeyim. Kapalı oluyor zaten 4 delik var 🤭toplamda 5 dikiş vardı 3. Gün hayat normale döndü benim için. Geçmiş olsun
fatmanur_yakup Muzisyen-anne teşekkür ederim canım sanada geçmiş olsun yeme içmeye ne zaman başladınız normal Bi şekilde ağrı acı oluyor mu peki sorulardan
Muzisyen-anne fatmanur_yakup Ameliyatı 4 yıl önce oldum. Kabuksuz meyve, meyve suyu ve tahıllı bisküvi, mürdüm eriği kaynatıp onu içmiştim . Zaten 6 ay kadar yumurta ve kızartma yememek gerekiyor. Ben hala yumurta yediğimde ateş basıyor, ağır geliyor bana.
Muzisyen-anne fatmanur_yakup benim sadece boğazım acıdı bir süre 2 hafta kadar. Solunum için bir şey mi taktılar, ne yaptılar bilmiyorum sormadım da🤷♂️
fatmanur_yakup Muzisyen-anne geçmiş olsun kuzum Ay yumurtayı da çok severim yumurtalı yiyecekler yiyince de aynısı oluyor mu
fatmanur_yakup Aymiraaa Ay inşallah bende öyle olurum ya benim kız kolik bebek kimse bakamaz 😞 çok geçmiş olsun sağolun
Muzisyen-anne Yalnız 4 delik var demiştim ya yorumdan sonra baktım karnıma, 3 delik var biri göbek deliğimin orda ikisi yukarda sağ tarafımda 🤭
fatmanur_yakup Duru_m çok geçmiş olsun kuzum ya demek ki kişiden kişiye değişiyor ben kesin zor toparlanırım her allahım günü hasta olduğum için
Aymiraaa fatmanur_yakup içinizi ferah tutun korkmayın hemen toparlanırsınız inşallah biz anneyiz evlatlarımız için güçlüyüz sağolun sizede çok geçmiş olsun
Muzisyen-anne fatmanur_yakup ben de sonda yoktu sürgüye yaptırdılar 🤭 kayınvalidem de oldu ona taktılar 🤷♂️ hemen toparlarsın merak etme 🥰
fatmanur_yakup Ozden_ozkan26 kuzum valla ben 40 çıkasıya kadar 2 kere ağrıdan ölüyordum 3.5 aylık olduk çok şükür inanır mısın su içerken bile korkuyorum yediğim Bi zeytin salatalık domates litgh yaşıyorum hayatı