Benimde oğlum yarın 13 aylık 3 gündür yürümeye başladı dayısı çok hızlandırdı açıkcası tuttu koydu düz eline sevdiği şeyi aldı gel al die die başladık 3 gün önce mutfakta ben dururken baktım kalktı dayısı arkasında hadi derken gel oğlum die die yürüyor bu ara sizinki de yürür sıkmayın her çocuk farklı kızım 7 aylıktı adımlıyordu 10 aylıkken yürüdü oğlum 13 aylık 18 aylığa kadar normal yürümemesi