Elifasyaa Merhaba anneler bebeği prematüre doğanlar ek gıda olayına düzeltilmiş olarak mı başladınız kronolojik olarak mı 5 ay 19 günlüğüz doktorumuz 6 .ayda yogurtla başlarız dedi en çok korkuyorum :(
Elifasyaa TwinsmomDA Bana da erken gibi geliyo ama annemler bir yandan ver birşey olmaz doktor yogurtla başlarız dedi napcam bakalım
TwinsmomDA Elifasyaa tamm doktoru dinle lütfen herkes seviyor böyle şunu yap bunu yap demeyi ama bizim bebekler küçük doğdu anne karnındaki süreci küvezde geçirdi
Hatice_asya Elifasyaa 33+6 da dogduk biz suan 6 bucuk ayligiz ve 4 bucuk aylikken doktor onayiyla basladim ek gidaya anne sutu almiyodu ama baslamak icin korkma ilk 1 ay sadece tadimlar asil 1 aydan sonra yemeye basliyolar
Elifasyaa Hatice_asya Maşallah evet ben biraz korkuyorum ilk bebeğim bir de minik oldugu içinn rahatım ,sakinim desem yalan olur