Merhaba bayanlar annemin saçına ombre yapmak istiyorum elim yatkın bu işlere de bi denemek istedim 😂😂 kuaföre git gel az buçuk kaptım yapılış şeklini sadece tek sorun toz açıcı ve oksidanı ne kadar koyucam ?? Krema kıvamında olcak ama ölçek verir misiniz ??? Trendyoldan şunları aldım.. bir de 40 volüm mü 30 volüm mü kullanmalıyım?? Saçları şuan koyu kestane.. komple açıp sonra boya kullanıcam diplere
