As1ioz Ama içmesi lazımmmcılar yorum yapmasın bnde biliyorum içmesi lazım ama hiçbir mamayı içmiyor hepsini denedim tam 2 ay oldu kasıkla sırıngayla agzına sıkıyorum ogure ogure içirtiyorum cocukta maaf oldu bnde ek gıda olarak devam edersem vitamini nerden alıcak bu cocuk kafayı yicem
Purple13 As1ioz doktorunuza danıştınız mı çünkü bazen mamanın içine tatlandırıcı bir şeyler verdiklerini duydum doğrumu bilmiyorum tabi. Yada biberon mu beğenmiyor acaba kızımda içmiyordu biberon değiştirdik sağlığım sütüde içmiyordu
pamuqum As1ioz mama olara bebelac gold ultu konfor sma gold kaucuk biboron agzi alabilirsin uykusunun arasinda verebilirsin uyurken kundakla ver agzini kitledi acmadi zorla verdim cok zor Allah yardimcin olsun
As1ioz Purple13 canım vanilya surubu onerdi aldım bebe bisküvisi denedim pekmez denedim en pahalı biberonlara kadar aldım inan herseyi yaptım 😔
Purple13 As1ioz ya çok zor ya. Ek gıdayı iştahla giyiyor mu peki. En doğrusunu doktorun söyler tabi. Kaşık biberonla falan denediniz mi kaşıklara ilgilileri oluyor ya acaba ondan içer mi ki.
As1ioz pamuqum uykusunun arasında asla içmiyor canım uyanıkken agzına sıka sıka içirebiliyorum oda 45 1 saat suruyı gercekten coook cokk zor 🥺
pamuqum As1ioz canim benim kizimda icmedi kundakladim gece qunduz hep uykusunun arasinda verdim agzini kitler kattiyen acmazdi uykuya iyce daldirmaya calis biboron aqzini damakli kullan ben kaucuk kullandim hep
Purple13 As1ioz Allah yardımcınız olsun en azından iştahla yiyiyor onuda yemeseydi. Her bebek Farklı işte siz yemesinden biz kolikliğinden.
Neriman2020 Dr.unuz sizi büyük ihtimalle ek gida+ devam sütü olarak devam ettirecek. Ama kafaniza göre biseyler yapmayin. Dr.nuz kan tahlilini yaptirip ona göre yonlendirir sizi. Umarim hersey bir anda duzelir🙏🙏🙏🙏