Kızlar 48 günlük oğlum var. Doğumda yoğun bakımda yattı 1 gün mama başlatıldı. 18 gün mama meme şeklinde devam ettik. 18.gğn kontrole gittik doktor mamayı bırak dedi sma kullanıyordum. Şimdi ise bazen göğüslerin den süt akıyor. Bazen yumuşacık hissediyorum. Süt var ama az gibi sanki bilmiyorum da. Oğlum gündüzleri emdikten sonra 1 saat 40 dk uyuyup uyanıyor huzursuzlaşıyor acaba doymuyor my diyorum. Bu yüzden tekrar mama deneyeceğim. Elbet her çocuk farklıdır ama genel de gaz yapmayan mama hangisi??