123401 Nasıl oldu anlamadım ama tırnağı diye etini kestim çok agladim 😔 Bebeğimde agladi sustu sonradan kantron yağı sürüp sardim, basına gelen var mı sizler ne yaptınız 😖
Cennet-Kokulum 123401 ilk doğduğunda bende keserken etini kesmiştim kanamıştı hatta sonra kendiliğinden geçti çok şükür
Si_se_ta_be 123401 Merak etme birşey olmaz geçer. Ben hiç kesmedim ama bi kez annem kesince etini de kesti çok kanadı. Bebeğim hiç ağlamadı ama bur kaç güne kabuk bağlayıp iyileşti.
GkhanKbr 123401 tırnak makası değilde normal makas gibi olanlar kesinlikle harika. Etini kesme ihtimali yok ve uyurken kesin bence
Nurtupu 123401 öyle normal tırnak makası değil de böyle minik normal makas şeklinde olan tırnak makaslarından kullanın asla etini kesmiyor
Monaroka Uyurken kesin ya uyanıkken hareketli oluyorlar birden gidiyor ete. Benim de başıma gelmişti insanın içi gidiyor. Bir de şeffaf olduğu için tırnakları et ile ayırt edemiyor insan. Geçmiş olsun inşallah olmaz bir daha 🌸
Nltka Wee baby nin saç makası gibi olan tırnak kesme makasları var . Şiddetle tavsiye ederim eti kesme ihtimaliniz hiç yok fazla tırnağı kesiyor sadece normal tırnak makasıyla kesmek bir eziyet öyle şeyle olabiliyor üzülmeyin . Onun eti çok taze hemen iyileşir yüzlerini bile çiziyorlar ertesi gün bakmışsın kayboluyıor çizik yeniş geliyor 😂
123401 Nltka teşekkür ederimm üzülmemek elde değil hala aklıma geldikçe içim gidiyor 🥴 nerede bulabilirim bunu
Sanemsoz Ben de 2-3 kere kesmiştim sonra trendyoldan Ocean dı markası sanırım çok uyguna bir set aldım.rahatladım içinde törpü tırnak makası ve normal yuvarlak uçlu makası var,açık mavi renkli.Baya iyi çıktı set tavsiye ederim
Blackwoman 123401 Sarma açık kalsın. Bende ayni hayatı yapmıştım🙈 Çok çabuk geçiyor merak etme. Geçmiş olsun 🌸
melis_duru 123401 nerdeyse her annenin ilk aylarda başına gelmiş bir durumdur bu. Üzmeyin kendinizi, bir dahaki sefere daha dikkatli olursunuz 🌸
Nltka nilosaydn [url=https://hizliresim.com/XsNfcr][img]https://i.hizliresim.com/XsNfcr.png[/img][/url]
Simal34 123401 kızımın 40 i çıktığında ben dayanamam diye anneme kestirtmistim oda etini kesmişti çok ağlamıştı kızım ama çabucak yarası iylesmisti
iki_prens_annesi_ 123401 geçen hafta ayni postu açtım canım benim de geldi başıma hic müdahale etmedim kendi kendine geçti zaten cok küçükler hemen iyileşiyo telaş yapma bende senin gibi içim gitmisti
Ada_Deniz 123401 bende kestim ama minicikti ağlamdı o an mama yiyordu anneannesinin kucağında sonra cesaret edip kesemiorm elim kesti chicconun makasıyla eti falan kesmior hiç bir daha tırnak makasıyla kesemem sanırm kantoron yağ iyi gelir
Bravewomen 123401 ilk bebegimde bende bir kez yapmistim kahrolmustum ama cok cabuk iyilesmisti parmagi 🌸
iki_prens_annesi_ 123401 ayni şekilde oldu derisi kalktı bizimde ama oğlum 2 buçuk aylık cok oynamadı kendi kendine kabuk bağladı iyilesti tekrar kesmeye cesaret edemedim babası kesti hatta ama geciyo yani müdahale etme bence
Dilekci 123401 123401 ilk doğduğunda bizde kestik ya uyurken birden kıpırdadı bende saatlerce bakıp bakıp ağladım eşim kesiyordu ilk ve son kesişi oldu ama merak etme bebek olunca hemen toparlayıp kapanıyo ben antibiyotikli krem sürmüştüm çok az ertesi güne kurur gibi oldu kapandı🙏🏼