Arkadaşlar bende hamileliğimde Hepatit B vardı her ay sürekli kontrol altındaydım bebeğimde aynı şekilde . Sezeyan doğum yaptım bebegım doğar doğmaz yıkandı aşısı oldu sonra 2. Ayda oldu 4. Ayda oldu şimdi 6bitti yarın olacak tekrar 7.ay sonunda kontrole gitmemiz söylendi çocuğa geçip geçmediğini öğrenmek içi mi acaba basına böyle bıraey gelen varsa bilgilendirebilir mi beni lütfen virüs dalgasından dolayıda gitmek istemiyorum önemli mi Bedir hiçbir bılgım yok test falan yapılacak herhalde çok mu gereklı acaba sorun olur mu ?