Nurcan1710 Kızlar bebeğim beni emiyor fazlaca ama günde 2 3 kere 30 veya 60cc mama da içiyor sonra sağıpta veriyorum 60 120 bunları da içiyor altınıda günde 5 6 kez dolu bi şekilde alıyorum böyle iştahlı olması normal mi doyuyor mudur
RabiAsya Nurcan1710 Ay kendi kızımı gördüm bir an postunuzda 🌸 bir doyuramadım da hanımefendiyi 3,5 aylık prematüreyiz bizde 😅
Nurcan1710 Rabissedoo yani sürekli aç sanki meme içiyor mama veriyorum sonra sağıp veriyorum ama bilemedim 😀
Pelo_00 Nurcan1710 yenidoğan bebekler sürekli emmek ister. Kimisi saat başı kimisi iki saatte bir çabuk acıkırlar.