Ezgllc Emzirirken emzirdikten sonra süt sağarken başım çok dönüyor ayağa kalktığım da sanki boşlukta yürüyorum benim gibi olan var mı kan değerlerim gayet iyi çıktı tansiyon iyi çıkıyor emzirmekten mi oluyor
tatlismelegim Ezgllc canım laktaz mı ne düşüyomuş o da uyku yapıyomuş çok emzirirken çok normal bir durum yanında su ve şekerli birşeyle bulundur
Adnnar Kubrashn34 canim o normal bi durum sanirim geneldee emzirenlerin cogunda oluyormus kan şekermiz mi düşuyor anlamadim sutum pek yk mama veriyorum az bile memede dursa emse direk basim donuyor
Kubrashn34 Adnnar evet sanırım şekerle alakalı bir durum ben hala 3 öğün yemek yiyorum sanırım yetmiyor 5 6 öğün yemem lazım heralde 😂😂