Merhaba annelerimiz bebeğim 7 aylık Dişleri teker teker çıkmaya başladı caljel ve dentinox jel kullanıyorum ama artık ağzını açmıyor sürdürmek istemiyor soğuk sebzeler veriyorum salatalık havuç vs ama onları da bir iki alıyor atıyor hemen bu ara daha fena ağrısı var sanırım arada ateşleniyor da huysuzluk cabası tabi napıcağımı şaşırdım sizler neler kullanıyorsunuz öneriniz var mı bizi rahatlatabilcek bu arada kehribar diş kolyesini bile aldım salya dışında onunda pek etkisini göremedik malesef 😔