Merhaba arkadaşlar, bebeğim ayın 5inde 1yaşına gircek. Daha 2hfta evvel ek gıda yediremiyordum fakat ne olduysa oldu bir anda 4diş patlattı. Şimdi de gündüzleri sabah 7den sonra süt içiremiyorum. Kahvaltıdan sonra illa yatarken içerdi süt, öğlende ara öğünden sorna içerdi, aralıklı olarak 3saatte bir ek gıdalardan sonra muhakkak içerdi, ek gıda alımu da fazla değildi belki de o sebepten içiyordu. Şimdi ise akşam 9da uykuya geçiştr içiyor sınra tüm gece boyu 3saatte bir içmeye devam ediyor. Sabah sütü içmiyor. Bu döngü normal mi acaba?