2-3-4-çocuk yapan annelerin ellerini ayaklarını öpmek istiyorum bebeğim iki aylık bu dediklerimin aynısını yaşayan anneler varmı? çok merak ediyorum bebeğim uyumuyor gündüz belki 2-3 dk uyuyor tık sesine sıçrayıp kalkıyor evi pislik götürüyor yemek yapamıyorum evin heryeri dağınık internetten almadığım sallanan şeyler kalmadı hamak salıncak ana kucağı üç gün eğitim aldık üç güne 2.000 tl para verdik yok uyumuyor yine memede uyuyor bırakınca kalkıyor dışarı çıkamıyorum bunaldım kafayı yiycem gülüyorum kendime çok acıyorum bebeklerinizi nasıl uyutuyorsunuz Allah aşkına ya tavsiye verin yapmadığım şey kalmadı tek başıma artık gücümde kalmadı tlf her sesi açıyoruz emzirme koltuğu plates topu yokkkkkk çıldırıyorumkan ter içindeyim hatim indiricem nerdeyse nie böyle nezman uyuycak bu bebek uykusuzluktan mahvoldum yüzüm çöktü artık😔😔😔