Benim kızımda 15 kasım doğumlu, Allah’ım basıl geçicek bilmiyorum çok üzülüyorum, yemiyor hiç bişey ben mi beceremiyorum diyorum , su içiyor anne sütü alıyor, hazır muhallebi denedim az yedi. Kahvaltıya dair hiç bişi yok. Şans eseri ağzını açtıysa bir çay kaşığı o kadar, sonr Kilit buruluyor ağza.