Yasemeen hayırlı olsun kardeşim
Bende Eylül ayında 33 haftalık doğum yaptım.eve geliş sonrası tabi heteczn telaş hepsi bir arada.biz baya bı sure xiyaretci kabul etmedik.ben dışında babası bile sayılı kucağına aldı.hijyen onlar için çok önemli.beslenmesi,gazı,banyosu diğer bebekler gibi ama kontrollerini ihmal etmeyin.mutlaka doktor önerisi ile gaz damlası ve biogaia kullanın.ilk başlarda acemi oluyorsun ama sonrasında herşeyi ona göre ayarlıyorsun zaten.
Kolaylıklar dilerim 🌸