Denizpasam benim oğlum da 13 Eylül doğumlu :) ben de çok takıyorum. Her şeyi anlıyor ama konuşmak istemiyor. Konuşuyorum sürekli, kitap okuyoruz, tv nadiren izler ama evde tek beni görüyor biraz da onun etkisi var diye düşünüyorum. Kalabalık ortamda daha istekli oluyor sanki. Korona olmasaydı oyun gruplarına yazdırmak istiyordum belki faydası olur diye ama malesef :/