Bizde bahsettiğiniz süreçlerden geçtik. Sabırsızlıkla 6. Ayi beklerken tam bir hayalkirikligi yasadım. Sebzeyle başladım ama diliyle itti hep. Ara verdim bir kaç gün sonra yoğurda geçtim bi hafta kadar sadece yoğurt yedi. Hatta bayılarak yedi. Daha sonra sebze püresi ve yoğurt birer kase aldım yanıma önce yoğurt sonra püre vererek yedirdim. Pureyi de baya baya yemeye başladı. Ve benim oğlum çok yoğun kıvamlı püre sevmiyor hafif sulu olursa daha severek yiyiyor. Pütürlü ye de alışsın diue tamamen pürüssüz püreler vermiyorum. Istahli bazen iyi bazen kötü oluyor. Dilerim yakın zamanda düzene girer sizinde