Ndderdem Arkadaşlar 10 aylık bebegım 2 gundur ateşli. Doktora goturdum Ateşi diştenmiş Kollarını gosterdım havalar sıcak o yüzden dedi. Ama eve geldık vucuduna yayıldı artmaya başladı. Ateşin bir tepkisi mi bu acaba ? https://imgyukle.com/i/CqbBZc
Efeefe52 Ndderdem çok geçmiş olsun ama ara ara bizde de oluyor sıcaktan sanırım ama emin de değilim☺️ Kimse yazmayınca yazayım dedim
_Zeynep_bebek Ndderdem canım ateşden olmuştur bizim ateş sonrası böyle oldu isilik yani korkma duş aldır geçer
Ndderdem Minnakseven bana bıraz daha farklı geldı ısılıktem benekler buyuk buyuk daha kucukkende olmustu ama bu sefer tum vucudunda var endıselendım bende