[bilinmeyen] çok erkencisiniz 🤦🏻♀️ 😂
Eymenimsefa bi defa öyle yakalamıştım bende hırıl hırıl zor nefes alıyordu 😑
Damladerin yüz üstü daha sağlıklıymış sanırım bebekler için ama alışana kadar zorluyor biraz. Benim kızımda sürekli yüz üstü yatıyor artık alıştı ama fazla hareketli yatıyor 😀