Arkadaslar yeni hirsey duydum reflusu olan bebeklere migdesine birsey takiyolarmis ve iyilesiyormuş. Googleden baktim “manyetik implant” adı. Var mi duyan bilen hadi bilgi akisverisine. 9 ay 12 gunluguz tam gaz devam kusmaya. 14 yasinda hala iyilesemeyen birinide duydum az evvel😩